Mystery shopping 2022
Ke stažení. Přidat do oblíbených
Ke stažení. Přidat do oblíbených
Report obsahuje statistiky platební bilance na čtvrtletní bázi v letech 2012 až 2022. Více informací o běžném účtu platební bilance jsou k dispozici na stránkách České národní banky, zde. Přidat do oblíbených
Hendikepovaní chtějí víc cestovat. Pracuje se na odstraňování bariér i potřebném vzdělávání. Poznat něco nového, vyjít ze stereotypu a zrelaxovat se. Nejčastější důvody, proč cestují hendikepovaní lidé. Zjistily to průzkumy České centrály cestovního ruchu – CzechTourism. Výsledky platí pro neslyšící, vozíčkáře i rodiče s kočárky. Bariéry, s kterými se postižení i další lidé při cestování potýkají, se …
Ke stažení. Přidat do oblíbených
Studie mapující současné a budoucí cestování německých turistů. Zaměřili jsme se na 7 sousedních spolkových zemí Německa. Cílovou skupinou byli lidé ve věku 40 – 55 let.
V listopadu 2021 proběhl za spolupráce s Click4Survey online průzkum na téma „Krajské členění České republiky“. Průzkumu se zúčastnilo 501 respondentů. Do průzkumu byl zařazen reprezentativní vzorek obyvatel ČR dle pohlaví, věku a místa bydliště. Účastníci průzkumu dostali za úkol vyjmenovat tři turistické atraktivity k jednotlivých krajům České republiky. Jelikož každý respondent (z celkových 501 …
Online průzkum „Krajské členění České republiky“ Pokračovat ve čtení »
Agentura CzechTourism v roce 2020 realizovala ve spolupráci s Asociací turistických informačních center ČR výzkum zaměřený na monitoring služeb turistických informačních center metodou Mystery Shopping.
Na základě kombinace více datových zdrojů jsme pro Vás připravili stručnou analýzu „Gastronomie jako motivátor cesty do ČR“.