Přeskočit na obsah
Tourdata
Tourdata
  • Data
    • Ubytování
      • Návštěvnost HUZ
        • 2025
        • 2024
        • 2023
        • 2022
        • 2021
        • 2020
        • 2019
      • Návštěvnost hotelů
      • Návštěvnost DMO
      • Kapacity HUZ
      • Využití lůžek a pokojů
      • Obsazenost
      • Benchmark
      • Hodnocení hotelů
      • Archiv
    • Gastro a doprava
      • Gastro
      • Doprava
    • Turistické cíle
      • Návštěvnost turistických cílů
        • Česká republika
          • 2023
          • 2022
          • 2021
          • 2020
          • 2019
          • 2018
          • 2017
        • Krajské reporty
          • 2023
          • 2022
          • 2021
          • 2020
          • 2019
          • 2018
        • Přeskrajové turistické oblasti
          • 2023
          • 2022
          • 2021
          • 2020
          • 2019
          • 2018
      • Hodnocení atrakcí
    • Turistická informační centra
    • Formy cestovního ruchu
      • Lázeňský CR
      • Aktivní CR
      • Bezbarierový CR
      • Udržitelný CR
      • MICE
    • Domácí a příjezdový CR
      • Tracking DCR a PCR
        • Interaktivní report
        • Metodika
        • Zprávy z výzkumu
      • Iritace rezidentů
      • Plány Čechů
        • 2025
        • 2024
        • 2023
        • 2022
        • 2021
        • 2020
    • Ostatní reporty
      • Satelitní účet CR
      • Intenzita a hustota CR
      • Místní poplatky
      • Platební bilance
      • Fact Sheet
      • Dopady COVID-19
      • Ostatní
  • Zdrojové trhy
    • Interaktivní reporty zdrojových trhů
    • Statické reporty zdrojových trhů
      • 2023
      • 2022
      • 2019
    • Exportní workshopy
    • Ostatní reporty
  • Případové studie
  • English reports
    • Accommodation
    • Interactive Country Reports
  • Monitoring aktivit CzT
    • Mediální výstupy
    • Metriky
  • Pro školy
  • O Tourdatech
    • O projektu
    • Jak pracovat s portálem Tourdata.cz
    • Zdroje dat
    • Metodika HUZ
    • Vysvětlivky
    • Ochrana osobních údajů
    • Kontakty
  • Domů
  • Data
  • Návštěvnost turistických cílů 2021: Olomoucký kraj

Návštěvnost turistických cílů 2021: Olomoucký kraj

2021, Data, Krajské reporty, Návštěvnost turistických cílů, Turistické cíle / Napsal Tereza Kupčíková / 21. 7. 2022
Navigace pro příspěvek
← Předchozí Příspěvek
Další Příspěvek →

Oblíbené

      Žádné oblíbené příspěvky

Štítky

Aktivní cestovní ruch Domácí cestovní ruch Iritace rezidentů Kraje Nové Návštěvnost turistických cílů Oblastní DMO Příjezdový cestovní ruch Slovník pojmů Turistická informační centra Udržitelný cestovní ruch Zdrojové trhy

O projektu

  • Kontakty
  • Zdroje dat
  • O Tourdatech
  • Jak pracovat s portálem Tourdata.cz
  • Vysvětlivky

Právo

  • Ochrana osobních údajů
  • Zásady cookies
CzechTourism MMR EU IOP
Copyright © 2025 Marketingový informační systém - CzechTourism
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme na těchto webových stránkách soubory cookies a další síťové identifikátory, které mohou také sloužit ke zpracování dalších osobních údajů (např. jak procházíte naše stránky, jaký obsah Vás zajímá a také volby, které provedete pomocí tohoto okna). Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.  Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}