MICE

MICE – hromadná analýza ze statistik od partnerů

Agregovaná analýza dat vznikla ve spolupráci s krajskými MICE koordinátory a jejich partnery. V sestavě naleznete Základní přehled, Dělení akcí podle počtu návštěvníků, délky trvání, typu akce a typu návštěvníka. Přidat do oblíbených

MICE – vnímání Česka na Německém trhu

Česko je pro Německo nejatraktivnější evropskou zemí v souvislosti s pořádáním kongresů, konferencí, veletrhů či výstav a motivačních akcí pro zaměstnance. Myslí si to cca 35 % (v souvislosti s MICE) a 34 % (v kontextu s incentivním cestovním ruchem) německých firem z vybraných průmyslových odvětví s více jak 50ti zaměstnanci. Ukázal to průzkum Institutu turismu agentury CzechTourism, …

MICE – vnímání Česka na Německém trhu Pokračovat ve čtení »

MICE statistiky z dat ČSÚ

slide 1 – počet konferencí a počet účastníků
slide 2 – vývoj počtu od roku 2009
slide 3 – kvartální počet konferencí v roce 2022
slide 4 – kvartální počet účastníků v roce 2022
slide 5 – počet konferencí a účastníků pod