Plány Čechů

Plány Čechů na jarní dovolenou 2024

Více jak polovina Čechů letos plánuje strávit jarní dovolenou v tuzemsku. Jako hlavní náplň volna si představují odpočinek s lehčími sportovními aktivitami a dále návštěvu kulturních památek. V průměru se chystají utratit 6 713 korun na osobu za celou dobu. Průzkum pro agenturu CzechTourism realizovala společnost IBRS – International Business & Research Services. Ke stažení Přidat do oblíbených

Plány Čechů na podzimní dovolenou 2023

Podzimní dovolenou v ČR plánuje 51 % Čechů. Jako hlavní důvod, proč letos nepojedou na podzimní dovolenou v ČR, uvádějí lidé nedostatek financí. Tento důvod navíc od minulého podzimu výrazně posílil (z 30 % na letošních 39 %).​ Nejčastějším ubytováním na podzimní dovolené v ČR budou penziony (49 %), dále pak hotely vyšší kategorie (27 …

Plány Čechů na podzimní dovolenou 2023 Pokračovat ve čtení »

Plány Čechů na letní dovolenou 2023

61 % Čechů plánuje strávit letní dovolenou v Česku, chtějí zejména odpočívat a lehce sportovat (42 %). Podle průzkumu Češi také v létě v průměru počítají s jedenácti volnými dny. A i když chtějí na dovolené strávit kratší dobu než loni, plánují utrácet víc. Průzkum pro agenturu CzechTourism realizovala společnost IBRS – International Business & Research Services. Ke stažení. …

Plány Čechů na letní dovolenou 2023 Pokračovat ve čtení »

Plány Čechů na zimní dovolenou

Zimní dovolenou v České republice plánuje téměř polovina Čechů (47 %). Kombinace odpočinku a lehké sportovní aktivity patří k nejčastěji plánovaným zimním aktivitám během dovolené v ČR (25 %). Na vysloveně aktivní dovolenou se sportem se v zimně chystá 22 % a stejné množství lidí bude volit naopak zcela pasivní relaxační dovolenou.  Více ve výsledcích z výzkumu. …

Plány Čechů na zimní dovolenou Pokračovat ve čtení »

Plány Čechů na letní dovolenou 2020

Analýza společností Economic Impact a MindBridge Consulting zahrnuje data o cestovatelských plánech Čechů na léto 2020. Zaměřuje se zejména na příjezdy, výdaje, ubytování, motivaci turistů a důvody výběru konkrétní destinace, ale i na odhad ekonomických dopadů ve srovnání s předchozím rokem. Ke stažení: Report 1. vlna Přidat do oblíbených