Ostatní reporty

Analýza segmentů – zdrojový trh Německo

Analýza segmentů obsahuje souhrn nejdůležitějších informací o jednotlivých segmentech zdrojového trhu – Německo. Jedná se o segmenty spadající pod produkt aktivní dovolená – pěší turistika, cyklo, vodáctví, golf, lyže a další segmenty, například dovolená s dětmi atd.  Ke stažení zde. Přidat do oblíbených

Potenciál příjezdového cestovního ruchu z Indie, Saudské Arábie a Kuvajtu

Indové jsou tolerantní, málo kritičtí, nediferencují požadavky na ČR – chtějí všechno, aby bylo dobré auž současnou situaci za dobrou považují. Saúdští Arabové a hlavně Kuvajťané jsou náročnějšízákazníci, mají vyhraněnější požadavky a s částí v současnosti spokojeni nejsou.Indové mají rádi široce zaměřenou, aktivní dovolenou. Saúdští Arabové a Kuvajťané spíše hledajírekreaci a poznávání měst a část …

Potenciál příjezdového cestovního ruchu z Indie, Saudské Arábie a Kuvajtu Pokračovat ve čtení »

MICE – vnímání Česka na Německém trhu

Česko je pro Německo nejatraktivnější evropskou zemí v souvislosti s pořádáním kongresů, konferencí, veletrhů či výstav a motivačních akcí pro zaměstnance. Myslí si to cca 35 % (v souvislosti s MICE) a 34 % (v kontextu s incentivním cestovním ruchem) německých firem z vybraných průmyslových odvětví s více jak 50ti zaměstnanci. Ukázal to průzkum Institutu turismu agentury CzechTourism, …

MICE – vnímání Česka na Německém trhu Pokračovat ve čtení »