Přeskočit na obsah
Tourdata
Tourdata
  • Data
    • Analýzy
      • Dopady COVID
      • Hodnocení atrakcí a hotelů
      • Intenzita a hustota cestovního ruchu
      • Lázeňství
      • MICE
      • Místní poplatky z pobytu
      • Obsazenost v ubytovacích zařízeních
      • Ostatní analýzy
      • Plány Čechů
    • Hromadná ubytovací zařízení
      • Kapacity HUZ
      • Návštěvnost DMO
      • Návštěvnost hotelů
      • Návštěvnost hromadných ubytovacích zařízení (HUZ)
      • Využití lůžek a pokojů
    • Návštěvnost turistických cílů
      • Česká republika
      • Krajské reporty
      • Turistické oblasti spadající do více krajů
    • Tracking DCR a PCR
      • Interaktivní reporty
      • Metodika
      • Management summary
    • Satelitní účet cestovního ruchu
  • Regionální reporty
    • Kraje
      • Intenzita cestovního ruchu
        • 2021
        • 2020
        • 2019
      • Krajský report zahrnující statistiky HUZ
        • 2022
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
      • Návštěvnost turistických cílů
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
      • Tracking příjezdového a domácího cestovního ruchu
    • Turistické oblasti
  • Country Reporty
  • Zahraniční zastoupení
    • Exportní workshopy
    • Mediální výstupy
    • Metriky
  • Zdroje dat
  • English reports
  • O projektu
    • O projektu
    • Ochrana osobních údajů
    • Kontakty
    • Jak pracovat s portálem Tourdata.cz
    • Vysvětlivky
  • Domů
  • Data
  • Návštěvnost v hotelech 2022 vs. 2019 – 2021

Návštěvnost v hotelech 2022 vs. 2019 – 2021

Data, Hromadná ubytovací zařízení, Návštěvnost hotelů / Napsal Tereza Kupčíková / 9. 2. 2023 10. 2. 2023

Srovnání počtu příjezdů do tuzemských hotelů v roce 2022 s obdobím 2019 – 2021. Reporty za jednotlivé měsíce jsou dostupné na následujících odkazech:


  • leden
  • únor
  • březen
  • duben
  • květen
  • červen
  • červenec
  • srpen
  • září
  • říjen
  • listopad
  • prosinec PRÁVĚ VYŠLO

Leden

LEDEN_22_21_20_19_N

PDF ke stažení.

Únor

UNOR_22_21_20_19_N

PDF ke stažení.

Březen

BREZEN_22_21_20_19_N

PDF ke stažení.

Duben

DUBEN_22_21_20_19_N

PDF ke stažení.

Květen

KVETEN_22_21_20_19_N

PDF ke stažení.

Červen

CERVEN_22_21_20_19_N

PDF ke stažení.

Červenec

CERVENEC_22_21_20_19_N

PDF ke stažení.

Srpen

SRPEN_22_21_20_19_N

PDF ke stažení.

Září

ZARI_22_21_20_19_N

PDF ke stažení.

Říjen

RIJEN_22_21_20_19_HOTELY

PDF ke stažení.

Listopad

11_LISTOPAD_22_21_20_19_HOTEL

PDF ke stažení.

Prosinec

12_PROSINEC_22_21_20_19_HOTEL

PDF ke stažení.

Navigace pro příspěvek
← Předchozí Příspěvek
Další Příspěvek →

Oblíbené

      Žádné oblíbené příspěvky

Štítky

aktualizováno domácí cestovní ruch nové příjezdový cestovní ruch

O projektu

  • Kontakty
  • Zdroje dat
  • O projektu
  • Jak pracovat s portálem Tourdata.cz
  • Vysvětlivky

Právo

  • Ochrana osobních údajů
  • Zásady cookies
CzechTourism MMR EU IOP
Copyright © 2023 Marketingový informační systém - Czech Tourism
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme na těchto webových stránkách soubory cookies a další síťové identifikátory, které mohou také sloužit ke zpracování dalších osobních údajů (např. jak procházíte naše stránky, jaký obsah Vás zajímá a také volby, které provedete pomocí tohoto okna). Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat.  Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}