Gastro a doprava

Návštěvnost turistických cílů spojených s pivem za rok 2024

Co lze v reportu najít V reportu naleznete přehledné statistiky návštěvnosti turistických cílů v České republice, které se zaměřují na pivovary, specializovaná muzea i další atraktivní místa spojená s pivem. Report přináší nejen absolutní počty návštěvníků, ale také srovnání mezi jednotlivými roky a sledování dlouhodobějších trendů vývoje. Report tak poskytuje ucelený pohled na to, jak …

Návštěvnost turistických cílů spojených s pivem za rok 2024 Pokračovat ve čtení »

Návštěvnost turistických cílů spojených s gastronomii za rok 2024

Co lze v reportu najít V reportu naleznete přehledné statistiky návštěvnosti turistických cílů v České republice, které se zaměřují na pivovary, vinařství, specializovaná muzea i další atraktivní místa spojená s gastronomií. Report přináší nejen absolutní počty návštěvníků, ale také srovnání mezi jednotlivými roky a sledování dlouhodobějších trendů vývoje. Report tak poskytuje ucelený pohled na to, …

Návštěvnost turistických cílů spojených s gastronomii za rok 2024 Pokračovat ve čtení »

Gastronomie a lokální produkty

Italská, česká a řecká gastronomie má v rámci české populace nejlepší hodnocení. Za nejméně oblíbenou je považována gastronomie ve Velké Británii. Zkoušení místních specialit a lokálních produktů patří k oblíbeným zážitkům v rámci domácího cestovního ruchu (alespoň občas místní speciality vyzkouší 77 % Čechů). Přidat do oblíbených

Udržitelné cestování

Většina cestovatelů vnímá jako překážku cestovat udržitelněji rovněž časovou náročnost (58 %) nebo nedostatečnou infrastrukturu v destinaci (57 %). Jistou bariérou je také vlastní pohodlnost, finanční náročnost, zdravotní důvody, cestování s dětmi, ale i odpor k udržitelnému cestování. I když si většina Čechů (64 %) myslí, že cestovat udržitelně je drahé, 35 % cestovatelů deklarovalo, že jsou …

Udržitelné cestování Pokračovat ve čtení »