Vlastní průzkum trhu

Plány Čechů na jarní dovolenou 2025

Více než polovina Čechů (55 %) plánuje, že stráví jarní dovolenou v Česku, přičemž nejčastěji volí Jihočeský (19 %) a Jihomoravský kraj (12 %). V místě pobytu pak zůstanou průměrně šest dní. Jako hlavní náplň volna si představují odpočinek s lehčími sportovními aktivitami, relaxem a návštěvu kulturních památek. V průměru se lidé chystají utratit za jarní dovolenou …

Plány Čechů na jarní dovolenou 2025 Pokračovat ve čtení »

Profil návštěvníka turistického informačního centra

Ve spolupráci s Asociací turistických informačních center jsme realizovali koncem roku 2024 rozsáhlý průzkum zaměřený na zjištění profilu návštěvníků turistických informačních center. Průzkum obsahující kvalitativní i kvantitativní část pro nás realizovala agentura MindBridge Consulting. Veřejná prezentace proběhla 19. 2. 2025 a kompletní závěrečná zpráva je ke stažení níže. Přidat do oblíbených

Potenciál aktivního turismu z pohledu návštěvníků z Německa, Polska a Nizozemska

Koncem roku 2024 jsme realizovali ve spolupráci s agenturou Incomind marketingový průzkum zaměřený na zjištění potenciálu aktivního příjezdového cestovního ruchu ze zemí Německa, Polska, Nizozemska. Průzkum nám odhalil motivátory (i bariéry) k návštěvě a pozici Česka v porovnání s dalšími středoevropskými zeměmi. Zmapovali jsme rozhodovací proces i možnosti efektivní komunikace. Kompletní studie s detailními výsledky …

Potenciál aktivního turismu z pohledu návštěvníků z Německa, Polska a Nizozemska Pokračovat ve čtení »

Plány Čechů na podzimní dovolenou 2023

Podzimní dovolenou v ČR plánuje 51 % Čechů. Jako hlavní důvod, proč letos nepojedou na podzimní dovolenou v ČR, uvádějí lidé nedostatek financí. Tento důvod navíc od minulého podzimu výrazně posílil (z 30 % na letošních 39 %).​ Nejčastějším ubytováním na podzimní dovolené v ČR budou penziony (49 %), dále pak hotely vyšší kategorie (27 …

Plány Čechů na podzimní dovolenou 2023 Pokračovat ve čtení »

Potenciál příjezdového cestovního ruchu z Indie, Saudské Arábie a Kuvajtu

Indové jsou tolerantní, málo kritičtí, nediferencují požadavky na ČR – chtějí všechno, aby bylo dobré auž současnou situaci za dobrou považují. Saúdští Arabové a hlavně Kuvajťané jsou náročnějšízákazníci, mají vyhraněnější požadavky a s částí v současnosti spokojeni nejsou.Indové mají rádi široce zaměřenou, aktivní dovolenou. Saúdští Arabové a Kuvajťané spíše hledajírekreaci a poznávání měst a část …

Potenciál příjezdového cestovního ruchu z Indie, Saudské Arábie a Kuvajtu Pokračovat ve čtení »

MICE – vnímání Česka na Německém trhu

Česko je pro Německo nejatraktivnější evropskou zemí v souvislosti s pořádáním kongresů, konferencí, veletrhů či výstav a motivačních akcí pro zaměstnance. Myslí si to cca 35 % (v souvislosti s MICE) a 34 % (v kontextu s incentivním cestovním ruchem) německých firem z vybraných průmyslových odvětví s více jak 50ti zaměstnanci. Ukázal to průzkum Institutu turismu agentury CzechTourism, …

MICE – vnímání Česka na Německém trhu Pokračovat ve čtení »