Německo

Analýza segmentů – zdrojový trh Německo

Analýza segmentů obsahuje souhrn nejdůležitějších informací o jednotlivých segmentech zdrojového trhu – Německo. Jedná se o segmenty spadající pod produkt aktivní dovolená – pěší turistika, cyklo, vodáctví, golf, lyže a další segmenty, například dovolená s dětmi atd.  Ke stažení zde. Přidat do oblíbených

MICE – vnímání Česka na Německém trhu

Česko je pro Německo nejatraktivnější evropskou zemí v souvislosti s pořádáním kongresů, konferencí, veletrhů či výstav a motivačních akcí pro zaměstnance. Myslí si to cca 35 % (v souvislosti s MICE) a 34 % (v kontextu s incentivním cestovním ruchem) německých firem z vybraných průmyslových odvětví s více jak 50ti zaměstnanci. Ukázal to průzkum Institutu turismu agentury CzechTourism, …

MICE – vnímání Česka na Německém trhu Pokračovat ve čtení »

Dopad COVID na evropský MICE průmysl

Analýza společnosti Tourism Economics přináší podrobná data o předpokládaných dopadech COVID-19 na evropský kongresový sektor. Podle realistických odhadů povede v roce 2020 omezení akcí spojené s COVID-19 k propadu celého sektoru o 58 %. K plnému zotavení kongresového průmyslu podle Tourism Economics nedojde dříve než v roce 2023. Přidat do oblíbených